Sağlık

Thincal 120 mg Zayıflatır mı?

Ekleyen:

Tarih:

Piyasada bulunan tüm zayıflama ürünlerini unutun.. Bu yazımızda thincal 120 mg zayıflatır mı sorusuna cevap vermekle birlikte thincal ile zayıflayanlar tarafından paylaşılacka olan yorumları da yayınlayacağız. Eczanelerde satılan bu ürün reçete ile doktorlar tarafından yazılan tek üründür. Bu ürünün dışında piyasada reçete ile satılan ve ilaç formatında olan başka bir ürün göstermek mümkün değildir.

Genelde internet sitelerinde satılan ve ortalama olarak fiyatları 59 TL olan zayıflama ürünlerinin tamamı bitkisel gıda takviyesi olup doktorlar tarafından kullanılması tavsiye edilmeyen ürünlerdir. Bu demek değildir ki o ürünler hiç bir işe yaramıyor ya da etkileri yoktur.. Fakat sağlık bakanlığı tarafından onaylanmış olan ve gerektiği taktirde doktorlar tarafından reçeteye yazılabilen tek üründür thincal 120 mg zayıflama ilacı..

Thincal 120 mg zayıflatır mı

Bu soruya kesinlikle zayıflatır diye cevap vermek doğru olmaz. Netice itibariyle işinin uzmanı kişiler tarafından yapılan incelemeler sonucunda kullanıp kullanmayacağınıza karar veriliyor. Eğer doktorunuz sizin için bu ürünün iyi olabileceğini söylüyorsa onları dinleyerek kullanmakta yarar vardır ama biz size kesinlikle işe yarayacak, gidin kullanın diye bir şey söyleyemeyiz.

thincal 120 mg

Thincal 120 mg adındaki bu ürünü 18 yaşının altında olan kimselerin kullanmaları yasaktır. Bir çok eczaneden temin edebileceğiniz bu ürünün satış fiyatı ise 80 TL dolaylarındadır. Bazı eczanelede 85-90 TL’ye de bulabilirsiniz. Lütfen bu türlü ürünleri alırken çok dikkatli olunuz. Hele ki internet sitelerinden satış işlemi yapılacaksa daha bir dikkatli olumasında yarar vardır.

sebze form çorba yorumları

Thincal kullanıcı yorumları

İnsanlar bu ürün ile alakalı araştırma yaptıklarından dolayı bu yazımızda thincal ile zayıflayanlar diğer insanlar için düşüncelerini paylaşabilirler. Siz de bu ürün ile alakalı aklınıza takılan soruları yorum alanından sorabilirsiniz.

Bu ürünün içerisinde Orlistat adındak bir madde bulunuyor. Zayıflamanıza yardımcı olan madde budur. Piyasada 120 kapsüllü kutuları olduğu gibi thinclin 42 ve 84 kapsüllük versiyonları da vardır. Bundan sonrası doktorunuzun sizin için uygun gördüğü ürünü kullanmaktır.

thincal kullanici yorumlari

Tam etkili bir sonuç almak için lütfen kendi kafanıza göre hareket etmeyiniz. Doktorunuzun kullanım şekline uygun hareket ederek düzenli olarak kullandığınız taktirde kilo verebilirsiniz. Bunun yanında doktorunuz tarafından size tavsiye edilen diğer egzersiz ve yöntemleri de denemenizde yarar olacaktır. Sizce thincal nasıl bir üründür? Kullandınız mı?

153 Comments

  1. Muazzez

    24 Ağustos 2016 at 04:00

    Bu gün başladım endokroloji uzman tavsiyesiyle. Çok mükkemmel etkili doktor öncelikle kan değerleri gelel tahlil yaptıktan sonra lendisi uygun gördü.

    • hilal gokmen

      28 Ağustos 2016 at 09:09

      Muazzez hanim merhaba. Lütfen değişiklikleri yazın. Bende yazacağım. Kurtulmak istiyorum lanet kilolarımdan.

      • gokce ısık

        26 Ekim 2016 at 22:12

        Merhaba Hilal hanım sonuç nasıl zayıfladınız mı ?

    • Aynur

      20 Aralık 2016 at 04:25

      Merhabalar ben bu ilaci yeni duydum hangi bolumun doktoruna recetelendirecegim .receteli olunca ilacin fiyati nedir bilgi verir misiniz

      • Hasan Ali

        3 Mayıs 2017 at 01:23

        Vücut kitle endeksinşz 40ve üzeri olursa devlet ödüyor diğer türlü ödemiyor

    • Lilal nina

      14 Kasım 2017 at 20:22

      Ben de kulandim 4 ay gibi bir sürede 20 kilo verdim 95 kilodan 75 düştüm ilacı kestim 3 aydır kullanmıyorum ama halla kilo veriyorum aranizda kullanıp ta birakan varmı sonrası kilo verdimizmi 69 kiloya düştüm fazlasını da vermek istemiyorumda

  2. hilal gokmen

    28 Ağustos 2016 at 09:05

    Bugün 6.günüm endokrin doktoru kullanmamı onerdi . Kilom85,8 di başladığımda. İnsulin direnci yüksek ,tansiyon kolesterol ve şeker hastalıklarım var. Yaşım 30 . Pcos var. ….. Maalesef… Burdan yazacağım değişiklikleri arkadaşlar doktor kontrolunde alın kullanın kendi lafanıza göre başlamayın. İlacın etkisini tuvalette farkedeceksiniz. Ha bu arada 6gundur düzenli olarak yürüyüş de yapıyorum. Yediklerime dikkat ediyorum.

    • Dikey Haber

      28 Ağustos 2016 at 22:50

      Kesinlikle doğru bir noktaya değinmişsiniz hilal hanım. Bu türlü ürünleri kesinlikle doktor tavsiyesi ile kullanmak lazım. Kilo aldım, zayıflamam lazım diyerek ürünler kullanılmamalıdır. Sizdeki değişmeleri merakla beklemekteyiz. Sağlıklı günler.

      • hilal gokmen

        29 Ağustos 2016 at 19:01

        Teşekkür ederim.

    • Filiz balkan

      10 Ocak 2017 at 20:24

      Ben eczacimin tavsiyesiyle bugün aldım bu ilacı ama terddütteyim genede yan etkisi varmı insana yoksa doktoruma gitmem gerekiyor bilgi verseniz faydası var mı gerçekten…

  3. hilal gokmen

    28 Ağustos 2016 at 09:07

    Lütfen kullanan sonç alan alamayan tüm arkadaşlar yorum yapın. Bende yazacağım sık sık değiiiklikleri.

    • Münevver

      17 Mart 2017 at 20:48

      Ben bu ilacı kullanıyorum doktorum yazdı bana günde 3 kere kullanıyorum tabi kişiye göre değişir onu doktor karar verir ya yemek arasında yada yemekten sonra kullanıyoum doktorun dediği şekilde ama vermiş olduğu yani sıra diyeti ve hergün yarım saat veya 1 saat yürüyüş yapiyom 2 haftada 5 kilo verdim ben bile şaşırdım ve dokturuma gittim beni tekrar muyane etti ve hiç bi sıkıntı yo aynı şekilde devam dedi 99 kilodan şuan 94 düştüm

      • sabriye

        15 Nisan 2017 at 12:29

        diyeti yazmaniz mumkun mu

      • Eylül

        8 Ekim 2017 at 03:16

        Ben de üc gündur basldim karnim çok şişti neden olur acaba gaz sancisi gibi sancm oluyr cvlrsaniz cok sevinirm

  4. hilal gokmen

    2 Eylül 2016 at 17:33

    ….kilo vermeye başladım :))))

    • Aysel

      1 Ekim 2016 at 01:34

      Nekadar kilo verdiniz hilal hanim

      • HİLAL GÖKMEN

        10 Ekim 2016 at 13:58

        AYSEL HANIM 1 AYDA YAKLAŞIK 3 KİLO GİDİYOR SPOR VE YÜRÜYÜŞ OLURSA EMİNİM DAHA FAZLA GİDECEK . BEN KÜÇÜK KAÇAMAK YAPMAYA BAŞLADIM VE KİLO VERMEM DURDU . :((( YALNIZ YENİDEN BAŞLADIM İLACI HİÇ BIRAKMADIM ÇİKOLATAYA DAYANAMADIM İKİ GÜNDÜR YEMİYORUM BOL BOL SU İÇMEMİZ ŞARTTT. ARA ARA YAZACAĞIM BURDAN DEĞİŞİKLİKLERİMİ.

        • tuğba

          15 Kasım 2016 at 19:58

          hilal hanım siz 1 ayda 3kilo verdiniz be 1 haftada sürekli yürüyüş yapmama ragmen metebolizmadan heralde ben de bu hap var ben sadece günde 2 tane içiyorm illa 3 tane mi içmem lazım 2 öğün yiyorm çünkü ben

          • Bahar

            10 Temmuz 2017 at 16:26

            Bende endokrin bölümüne gidip testlerimi yaptırdım doktorum buarada profesör kendisi diyet ve sporla birlikte bana bu ilacı verdi.yanlız öğle yemeğini eğer salata gibi şeylerle gecistiriyosan sakin ilacı içme çünkü direk bağırsaklara yönelik çalışıyor dedi o zaman günde 2 tane icersin hem daha ekonomik dedi

    • Sumeyye

      26 Kasım 2016 at 13:53

      Mrbcani m ..bunu almak icin hangi bolume hangi doktora basvurmak gerekir?

      • Bahar

        10 Temmuz 2017 at 16:27

        Endokrinoloji bölümüne gitmeniz gerekiyor

  5. Esmeray

    6 Eylül 2016 at 18:27

    15temmuzda basladim.kullanmaya.92 kilo ile bir ayda deli gibi yiyerek 3kilo verdim.. yuruyus ve diyet yapsaydimcok daha fazla vericektim eminim. Bu ayin 15inde tartilicam. Ayda bir kez tartiliuorim. Bu ay nekadar verdigmi yazarim.bu ayda diyet ve yuruyus yapamadim. Umarim 3kilo veririm yine.

  6. hilal gokmen

    12 Eylül 2016 at 15:01

    Kilo vermeye devam … Arkadaşlar kullanan varsa lütfen bilgi paylaşalım lütfen… Ayın 23 unde içmeye başladım ve yürüyüş yapıyorum. 85,8 kg la başladım şuan 83,7 kg.

  7. Özlem Türkmen

    12 Eylül 2016 at 19:31

    Ben 22 kilo verdim cok memnun kaldım 2 ayda verdim herkese tavsiye ederim

    • Esra

      15 Eylül 2016 at 14:44

      Nasil verdiniz? Nasil kullandiniz hapi? Ve kac kutu kullandiniz?

    • hilal gokmen

      17 Eylül 2016 at 22:10

      Ozlem hanım ek olarak yaptığınız birşey oldumu spor, yürüyüş vs.

      • Hatice

        2 Kasım 2016 at 22:26

        Hilal hanim ayin ekim 18 de başladım ve diyetle beraber 4 kg verdim

        • Hatice

          2 Kasım 2016 at 22:26

          Toplam bir ayda 8 kg verdim

    • Hulya

      18 Eylül 2016 at 16:26

      Özlem Hn daha açıklayıcı olsaydınız bizi böyle merakta birakmasaydiniz

    • nesrin akkoç

      26 Ekim 2016 at 23:05

      iyi akşamlar nasıl o kdar kilo verebildiniz bana bu ilacı endokrin verdi ama 15 günü geçti hala 1 kilo zor verdim beslnmenizi nasıl yaptınız aydınlatırsanız sevinirim şimdiden teşekkürler

      • DERYA

        20 Ocak 2017 at 11:36

        BEN 3 AYDIR KULLANIYORUM 11 KILO VERDIM HER GUN 30 DAKIKA YURUYUŞ YAPTIM VE YURUYUŞE BAŞLAMADAM ONCE L-KARNITIN ALDIM BIR ADET.ANADA ENDOKRIN DR ÖNERDI.İNSİLÜN DİRENCIM OLDUGU İÇİN.

        • nuray zehir

          5 Mayıs 2017 at 17:04

          tatlıdan uzak duramıyorsanız günde 1 adet krom tablet alın
          chromium picolinate 200 yazıyor kutu üzerinde hem bol su içirtiyor hemde şekerli yiyecek iştahını kesiyor ayrıca anti deprasan gibi ruhsal dengeyi düzenleyip yorgunluk hissini ortadan kaldırıyor
          ben 1 haftadır içiyorum akşam yorgunluklarım ve sabah miskinliğim kalmadı
          thincal 120 mg tableti de yemek öncesi 10 dk dan fazla olmasın
          ya da yemege başlamadan alın

    • Hatice

      16 Aralık 2016 at 19:44

      Yannda ne yaptiniz ve nasıl kullandınız ben bugün aldım bana lütfen cvp verin

    • burak ozan

      18 Ocak 2017 at 23:24

      ciddi msnz ? bu inanaılmaz çünkü .s

    • Duygu

      7 Şubat 2017 at 01:59

      Ozlem hanim nasil kullandiniz

    • Nazlı

      11 Ağustos 2017 at 20:01

      Diyet yaptın mı peki

  8. HİLAL GÖKMEN

    10 Ekim 2016 at 13:59

    arkadaşlar kullananlar lütfen yazsın . lütfennnnnnn

    • SEHMUZ CEYLAN

      2 Ağustos 2017 at 10:36

      BEN KULANMAYA BASLICAM YAN ETKISI FALAN VARMI DIYE ONA KORKUYORUM

  9. Selin

    14 Ekim 2016 at 00:57

    Bende bugun endokrin dr tavsiyesiyle kullanmaya basladim. Diyettde yapiyorum bakalim ise yarayacakmi insulin direncim var ve troidim var kg vermem cok zor umarim ise yarar

    • hilal gokmen

      17 Ekim 2016 at 16:38

      Selin hanım yazalım gelişmeleri lütfen birbirimize destek olalım

    • Erol

      23 Nisan 2017 at 21:02

      Selin hnm ekmek yemeyiniz yemeklerden az haftada en az 4 kilo verditiyo

  10. Pearluna

    18 Ekim 2016 at 15:04

    Merhaba, bende 45 gündür kullanıyorum thincal i doktor kontrolunde tabiki hic spor yapmadan tatlıyı ekmeği kestim 45 günde 6 kilo verdim bu hafta spora da basladim bakalim sporla ne kadar verebilecegim…
    Herkese Selamlar…

  11. Selin

    18 Ekim 2016 at 15:07

    Olalim hilal hanimcim
    yarin diyetisyene baslayacagim.orada metabolozma hiz testi yapilip ona gore diyet verilecek.ancak benim ilaclarla bile kilo vermem cok zor hedefim ayda 2-3 kilo verirsem benden mutlusu yok thincale gelince 2haftadan sonra kilo verimi baslar yaziyor acikcasi pek umudum yok:(

  12. Selin

    19 Ekim 2016 at 21:33

    Metabolizma testim yerlerde nerdeyse hic calismiyor kilo vermem cok zor thincal 1 hafta oldu ama sanirim bir faydasi olmayacak umutsuz olmak istemiyorum sabirla bekleyecegim

    • Volkan Şahinkaya

      21 Ekim 2016 at 01:47

      Ben bir Ay dır kullanıyorum ve tam beş kilo verdim manyak bişey bu,önemli olan her öğünde kullanılması mucize gibi bir şey bu yalnız tuvalet olayı olmasaydı daha güzel olurdu, kesinlikle mide ameliyatı yapmayın bu ilacı kullanın hayvan gibi yiyerek kilo veriyorsun !!!

      • Ayşegül

        4 Kasım 2016 at 10:53

        Volkan Şahinkaya bu ilacı kullanırken neler yediğini söyleyebilir misin?

      • nuray zehir

        5 Mayıs 2017 at 17:06

        volkan bey yemeğe baslarken mi yada yarım saat öncesimi alıyorsunuz

  13. Selin

    29 Ekim 2016 at 15:25

    Arkadaslar bu ilac yani thincal adet duzensizligi yapiyor benim kurulu saat gibi olan duzenimi mahvetti.. hayatimda ilk defa adet gecikmesi yasiyorum. Basladigimdan beri 2 kilo verdim bu arada
    Ilaclae boyle malesef bir yeri yaparken bir yerin duzenini bozuyor 🙁

    • Podeni

      27 Aralık 2016 at 02:11

      Kac gun kullandiniz acaba? Bir de ne kadar zamanda regli oldunuz. Benimde gecikti de onun icin soruyorum. Simdiden tesekkurler.

  14. Burcu

    3 Kasım 2016 at 15:55

    Peki bu ilacı kullanırken neler yediniz? Biraz bilgilendirebilir misiniz. Bende 2 gün oldu kullanmaya başlayalı. Ne yapmalıyım

  15. Fatma

    7 Kasım 2016 at 19:39

    Merhaba ben de ilaci kullanmaya basladim yaklasik 10 gun oldu ve 2 kg verdim. Baslarda ishal vardi ama su an ishal soz konusu bile degil neden bole oldu anlamadm sanirim diyet listemin altina dusup az yemek yememle alakali. Ama bu ilacla 40 50 kilo veren cok insan biliyorum. Hem de yaslari 60 ve uzeri…

  16. Gulcin

    13 Kasım 2016 at 18:02

    Ben ilaca baslayali 2 gun oldu ek olarak diyetisyenim probiyotik ilacta verdi ben ibs hastasiyim ishal hic kesilmez ama bunda aksine ilk defa kabiz oldum anlayamadim sanki glufor daha etkili gibi

  17. Melike

    18 Kasım 2016 at 15:07

    Merhaba ben bu ilaca başlayalı tam 1 buçuk ay oldu yürüyüş yaptığım halde hiç faydasını görmedim doktorum hiçte ilgilenmedi benimle ne yapmam gerek devam etsem mi etmesem mi acaba?

    • Fatma

      22 Kasım 2016 at 02:25

      Merhaba belki diyet listenizin gozden gecirilmesi gerekli olabilir. Ilacin ptospektusunde de en az %30 yag iceren yiyecekler yenilmesi gerektigi yaziyo. Bu ilaci kullanan yuzlerce insan gordum hepsi de kilo verdi. Belki de dozu degistrilmeli. Doktorunuza danizmanizda fayda var

  18. hilalgokmen

    20 Kasım 2016 at 19:36

    Merhaba arkadaşlar yaklaşık 3 aydır düzenli kullanıyorum 3kilo ile kaldım fakat spor ve yürüyüşü bıraktım. İshal yapıyor düzenli tuvalete gidiyorum. Sevindiğim nokta kilo vermem durdu ,fakat almıyorum da . Yürüyüş yapsam eminim daha hızlı gidecek . İlaca devem ediyorum çevremde kullanıp 27 kilo vereni gördüm bende umutluyum pes etmiyorum.

    • yldzz

      23 Kasım 2016 at 15:09

      Hilal Hnm merhaba,
      Benimde endokrin doktorum önerdi bu ilacı.İlk başta çok tereddüt ettim fakat dün içemeye başladım.Dün sabah aldığımda bir etkisini görmedim.Öğlen aldığım tabletle wc ye zor yetiştim fakat dün akşam ve bugün de herhangi bir hareket yok acaba yavaş yavaş mı etkili oluyor.
      Kullanıcı olarak yardımcı olursanız sevinirim.Sağlıklı günler…

  19. sevda

    21 Kasım 2016 at 01:29

    Merhaba bana da bu ilaci doktorum verdi e gün oldu başlayalı bağırsaklarım resmen devirmiş gibi bakalım faydasını ggorebilecekmiyim

  20. Ümit

    1 Aralık 2016 at 19:31

    Merhaba;

    Öncelikle ilacı biraz evvel doktor kontrolünde kullanmaya başladım. Diyet ve Mevcut kullandığım İnsülin direncini baskılayıcı ilaçlarla birlikte kullanmamı önerdi doktor. Her ana öğünden hemen önce 1 tablet kullanacağım. Şu anda 158,5 Kg ile başladım. ilerleyen dönemde yine yazacağım durumu.

    Kilo problemi geçmişten gelenlerde işe yaramama ihtimali olduğunu söyledi doktor. 1 ay deneyeceğiz duruma göre farklı tedavi metodları kullanacağız.

    Bu arada bazı arkadaşlar ilaç ile alakalı İshal yaptığı ile alakalı yazılanlar olmuş. Bu ilacın mutlaka Doktor ve diyetisyen kontrolünde kullanılması gerekiyor. İlacın özelliği alınan öğünlerde bulunan yağ emilimini sıfırladığını söylendi. Eğer diyette verilen oranlar dışında yağlı gıdalar düketilmesi halinde yoğun ishal yaşanacağının hem doktor hem diyetisyen tarafından altı deflarca çizilerek açıklandı.

    İlerleyen günlerde görüşmek üzere

    • Fatma

      6 Aralık 2016 at 21:17

      Mrhaba hangi ildesiniz ?aydin olabilir mi ? Doktrunz icin soryrm

  21. Selin

    3 Aralık 2016 at 16:10

    Tam 45 gun olmus 7.5 kilo verdim spor yapamiyorum ama diyetisyen kontrolunde diyete devam insulin direnci kirmak icinde ilac iciyorum yoksa tek basina hic bir ilac mucize degildir

  22. Nrhn

    16 Aralık 2016 at 20:44

    Doktorum yazdi fakat eczaci artik thincal çıkmıyor demis. aralikda baslayanlarin yorumlari var, ilac tedavule yoksa nasil buldunuz ?

  23. fatma

    17 Aralık 2016 at 14:15

    merhaba ben başlayalı daha bir hafta olmadı ben 1,5 kilo verdim yürüyüs egzersiz yapmaya zamanım yok masa başında çalısıyorum bütün gün nerdeyse oturuyorum.Amam bazıları dışkının yağılı olduğunu yazmış kan geldiğini.Bana öyle bişey de olmadı ama yağı konusu douru umarım işe yarar ben de 12 yıldır diyapetim insülin kullanıyorum 5 adet

    • Zeliha YAŞAR

      6 Mart 2017 at 12:54

      Thincal’ı endokrin doktoru bana verdi.Boy ve kilo endeksim 40 üzerinde olduğu icin. 10 gündür kullanıyorum.Büyük abdestim de kanama oldu.Hemen bıraktım.ne yapmalıyım.

      • yasemin

        14 Nisan 2017 at 17:12

        İlacı içmeye basladıktan 2 3 gun sonra dışkı yaglı ve kırmızı cıkıyor. Bu bir defa oldu. bende kan sandım ama değildi. Toplu bir miktar yag cıkmıstı sanırım. Sonra duzene girdi. Yagları görebiliyorsunuz zaten. Sizdeki de kan olmayabilir

        • Ayse

          3 Temmuz 2017 at 22:29

          Bende kullanmaya basladim bugun karnimda agri var yani ishak agrisi denikebilit. Hrnuzwc ye cikmadim. Calisiyorum surekli tuvalet ihtiyacim olacak mi . Bazen yogun olunca is yerindr gidemiyirsunuzda

  24. Pearluna

    17 Aralık 2016 at 14:59

    4 ay bitti 11 kg gitti çok da sıkı diyet yapmıyorum ama az az sık sık yiyorum… hiç spor yapamadım bu 4 ayda yapsaydım 15-18 verirdim umarım yaza kadar 20 kg daha verebilirim…

  25. NUR

    19 Aralık 2016 at 02:40

    62 KİLOYUM 7 GÜN OLDU BAŞLAYALI SPOR YAPIYORUM FAKAT KİLOMDA DEĞİŞİKLİK OLMADI:(

  26. Ecrin

    20 Aralık 2016 at 20:04

    Ben ilavi yeni aldrdm herhangi bi hastaligim yok amacim zayiflamak 65 kiloyum . ne zmanda kilo verdirir ve yaninda ek olarak bisiler yapmam gereklimi . lutfen yardimci olun

    • Nur

      24 Aralık 2016 at 19:28

      İnsülin direncim var endokrin uzmanım verdi ama aynı zamanda diyetisyenede yönlendirdi dün başladım tuvalete sıvı şekilde çıkarmaya başladı klozetin etrafına yağ bulaşıyor yağın çıktığını gördüm Allah sonumuzu iyi etsin

  27. güldem

    21 Aralık 2016 at 15:15

    selam herkese.benim arkadaşıma dr. vermiş ve 2 ayda 15 kg vermiş.birkaç gündür araştırıyorum etkisini ama karar veremedim.bu arada 68 kg olmuş.bir an önce karar vermek istiyorum.

  28. sinan

    27 Aralık 2016 at 12:17

    merhabalar ben ilaca başlayalı bir hafta oldu 2,5 kilo verdim

    • Nur

      31 Aralık 2016 at 19:04

      10 günde 2 kg verdim işim gereği tüm gün oturuyorum biraz hareket etsem daha fazla vericek gibiyim

  29. Aynur

    15 Ocak 2017 at 05:16

    Bende ikigun oldu kullanmaya baslayali kac kilo ile basladigimi bilmiyorum ama tuvakete gidince yag ciktigini gozlemledim cikan yaglar gunluk yedigim yaglar mi yoksa mevcut yaglari da eritiyor mu acaba

  30. nurdan

    20 Ocak 2017 at 00:53

    bende dün başladım heyecanla tüm yorumları okuyorum. aynı zamanda bende tokluk hissi de oluşturdu psikolojik sanırım

  31. alperen

    21 Ocak 2017 at 17:08

    bir ayda 4 kilo verdim glukofenle beraber kullanıyorum DOKTOR verdi

  32. Hakan blbl

    21 Ocak 2017 at 17:10

    Bugün eczanede tartilmaya girdim eczaneci bu ilacı tasviye etti spor ve diyetle zaten 12 kilo verdim ama 8 kilo daha fazla var bugün başlamayı düşünüyorum bu ilaca bana faydası yasa yararı olurmu

  33. Ayşe

    21 Ocak 2017 at 22:16

    Bende netten gördüm kullanmak istiyorum ama terredütteyim 108 kg rım neyapıcam bilmiyorum yardımcı olur musunuz

  34. Doğa

    22 Ocak 2017 at 17:01

    Meraba bende 2 gün önce eczanecinin tavsiyesi üzerine başladım bu ilaca. Ilerleyen sürecte buraya gelişmeleri yazıcam umarım etkili olur 86 85 kilo arasinda gelip gidiyorum ve bu kilomdan kurtulmak istiyorum.

    • sbl

      25 Ocak 2017 at 01:15

      Eczacı bana her önünden önce 2 adet dedi yani günde 6 tane eder çok mu bilemedim

      • Kumsalın annesi

        27 Ocak 2017 at 01:41

        Ayyyy bence günde 6 tane çok sadece her öğünde bir adet alın bence. Allah korusun.eczacınız şaşmışşş galiba

      • Sevgi

        31 Mart 2017 at 10:29

        Cokk tabii kii. Her ogunde yemekten once 1 adet iciliyor. Doktor bu sekilde oneriyor.

    • Kumsalın annesi

      27 Ocak 2017 at 01:45

      Bende yeni başladım kullanmaya ama ben günde 2 kez içerim galiba şuan 73 kiloyumm bakalım hayırlısı. Yazarım gelişmeleri 🙂

    • Hesiye

      21 Nisan 2017 at 18:25

      Bir haftada 4 kilo verdim ve ben cok zor kilo veriyorum

      • Ayse

        3 Temmuz 2017 at 22:32

        Bir haftada 4 kilo cok iyo diuet ve spor yaotiniz mi. Tek basinami verdiniz

      • Ayse

        6 Temmuz 2017 at 00:11

        Kullanan arkadaslar ne durumdasiniz memnunmusuniz ilactan

  35. Kumsalın annesi

    24 Ocak 2017 at 17:13

    Valla abim kullanıyor doktor tavsiyesi ile 120 kiloydu 9 kilo vermiş ve gerçekten göbeği gitmiş . kendisi tır şoförü ve hareket ve spor gibi şeylere hiç zamanı yok. Oturduğu yerden kilo vermek bu olsa gerek

  36. eylem

    1 Şubat 2017 at 02:42

    merhaba. ben de doktor kontroluyle bu ilaci kullanmaya basladim. yasim 22, boyum 168. 2 haziran’da 99 kilo ile basladim. cok sıkı bir diyet uygulamadim. yaz aylari oldugu icin daha haraketliydim. ilk kutuyu her gun 3 ogunde de kullandim. ilk kutu bittiginde yani yaklasik 1 ay sonra 5 kilo vermistim. dikkat ettigim tek sey aksam 6.30, 7’den sonra bir sey yememek. cok acikirsam bir peynir dilimi atıyordum agzima sadece. 1 ay sonra doktorum 2 kutu daha yazdi o 2 kutuyu sabah aksam, veya ogle aksam seklinde kullandim. yani eger yagli bir sey yiyorsam o ogunde kullandim mutlaka.

    agustos sonunda 99’dan 87 kiloya dusmustum. sonrasinda kendim diyete devam edip ki zaten yeme aliskanligimi degistirdigim icin bu pek diyet sayılmaz 83 kiloya kadar indim. kasim ayinda 83tum. kasimdan beri cok dikkat etmesem de hala 84.5 kilom.

    simdi yeniden toparlanmam lazim. ama doktor sadece 3 kutu yazabilir bu da dipnot olsun.

  37. buse

    1 Şubat 2017 at 15:11

    Merhaba Eylem, dr yazarsa ne kadara geliyor 1 kutusu?

    • eylem

      8 Şubat 2017 at 02:32

      doktor yazarsa ucretsiz aliyosun. rapor ile veriliyor ilac.

  38. hulya

    6 Şubat 2017 at 23:30

    Bende 2.kutu bitmek uzere toplmda 1.kutuda 3 kg verdim 2.kutuda hicbirsey olmadi.kabizlik cekiyorum.normalmi.bide hipotroidiyim tefor kullaniyorum.acaba ne yapmaliyim nerde hata yapiyorum???

    • eylem

      8 Şubat 2017 at 02:36

      hem bu ilaci kullanip hem yagi 0’a indirdiysen olabilir. zaten normalde de yag yediginde yag almis olmuyosun. karbonhidrat sekere seker de yaga donusup depolaniyor vucudunda. zeytinyagli ye mesela. tabi ki onun da belli bir olcusu var.

  39. Oksan

    7 Şubat 2017 at 00:10

    Benim 4 kg fazlam var masa basi isim veremiyorum bir turlu az bi kilo oldugu icin kullanmam yalnis olur mu acaba

  40. Duygu

    7 Şubat 2017 at 02:02

    Kullanan arkadaslar birazdaha yorum yazarsa iyi olur.baslayacak olanlara faydali olurlarlutfennnn

  41. Esra

    7 Şubat 2017 at 23:43

    Arkadaşlar bugün bende aldım ilacı an itibariyle 94 kilo ciktim her hafta sonucu sizlerle paylasacagim

    • mesude

      28 Mart 2017 at 18:08

      esra bir ayı geçmiş ne durumdasın bir gelişme var mı?

  42. senem

    17 Şubat 2017 at 15:51

    ben 1.ayı bitirdim 2. aydayım yanı 5. hafada. ilacın tuvalete çıkartması dışında hiç bir etkisi görmedim şu an ki ben dikkatli beslenen biriyim beyaz ekmek makarna pilav gibi şeyleri bu 5 hafta da anca birer kez yemişimdir.bunun dışında sebze ağırlıklı besleniyorum 1 kilo bile vermedim. ilacı sakın bırakma 3. ayda da bir anda etkisini görürsün diyenlerde var. Bİr fikriniz var mı bu durumla ilgili ?

  43. songül

    18 Şubat 2017 at 15:15

    Arkadaşlar mehaba bende bu ilaç duydum kullanmak istiyorum fakat cok tereddütteyim yaslaşık 15 kilo fazlam var eczacı arkadasım günde 1 adet kullansam yeterli dedi almayı düşünüyorum bakayım iyice arastırayım aldıktan sonra her hafta yazacam gelişmeleri

  44. Ayse

    21 Şubat 2017 at 01:54

    Bende ilacı Bugün aldım kilom 69 bakalım sabah başlayacak günde iki defa kullanarak eczacim öyle önerdi inşallah veririm 15 gün sonra yazacam

  45. senem

    22 Şubat 2017 at 17:30

    başlayalı 69 hafta olmasına ragmeen kilo vermememin sebebi nedir ? kullananlar sakın bırakma sonradan başlıyor kilo kaybı diyolar böle bişey yaşayan var mı aranızda ?

    • Dikey Haber

      22 Şubat 2017 at 23:14

      69 haftadır kullanıyor musunuz?

      • senem

        23 Şubat 2017 at 12:31

        Yok 6 hafta oldu , yanlışlıkla 69 yazmışım

        6 haftadır tum etkilerini görmeme rağmen hiç kilo vermedim tek iyi yanı karnımda ki şişliğin olmaması.kullananlar bıramamamı söylüyor ama bu durum normal mi bilemiyorum

        • Hayriş

          21 Mart 2017 at 23:25

          Merhaba,
          bende 3. haftadayim bende de hicbir etkisi olmadi.aksine kilo artisi yasiyorum yememe dikkat etmeme ragmen.moralim cok bozuk

  46. songül

    23 Şubat 2017 at 21:15

    bende bugün başladım.83 kiloyum bakalım sonuç ne olacak

  47. Mira

    24 Şubat 2017 at 03:34

    Merhaba, ben yaklasik 3 haftafir kullaniyorum ve kilo ayni acaba sonradan kilo verme gibi etkisi olurmu??? Lütfen bilen varsa yazsin

    • yasemin

      14 Nisan 2017 at 17:20

      Kilo verme 2 haftadan sonra baslıyormuş zaten. Endişelenneyin.

  48. Fatma EMİROĞLU

    25 Şubat 2017 at 00:25

    Arkadaşlar merhaba.tiroid hastasıyım.bu ilacın yan etkileri var mı.doktora gitmeden bu ilacı alsam olur mu.çünkü tiroid bezilerim yavaş çalışıyor ve kilo alıyorum fiyatı çok yüksek.herhangi bir uzman doktor yazar mı.teşekkür ederim

  49. Zayıflıyor

    25 Şubat 2017 at 22:54

    Bende kullanmaya baslıyalı iki gun olfu ama etki gormedim neden acaba

  50. Ayse

    1 Mart 2017 at 02:07

    Bugün tam bir hafta ama bu ilaç hiç etki yapmadı üstelik kabız oldum günde iki defa kullandım bana yardımcı olacak varmı

    • buket

      12 Temmuz 2017 at 19:40

      günde 3 kullanmalısınız

  51. Merve yıldırım

    1 Mart 2017 at 02:11

    2 haftadır kullanıyorum ilk hafta 2 kilo verdim şimdi ise gram gram gidiyor her yemekten sonra mutlaka tuvalete çıkartıyor ve acayip yağ çıkıyor vücudumdan har tuvaletten sonra çamaşır suyu ile temizlemeden çıkmıyor malesef tek kötü yanı bu bi anda zaten zayitlamuyir sadece kilo almayı engelliyor sanırım bu ilaç çünkü ben iyi yiyorum ama zayıflıyor kilo almam gerekirken gram gram da olsa havalar düzelse spor a da basliyacagim ozaman tekrar etkilerini yazarım size kızlar artık yer eden kilolarıma inşallah bir etkisi olur

  52. Gülsüm Akbulut

    2 Mart 2017 at 03:54

    Ben bir haftadır kullanıyorum beslenmemde bir değişiklik yapmadım hipo tiroidim ve tip 1 diyabetim var bir haftada 1 kg verdim

  53. Aysune

    2 Mart 2017 at 23:50

    Ben yeni başlayacağım iştah kesme gibi özelliği varmı acaba bilgilendirenlere şimdiden teşekkürler..

  54. Ayse

    3 Mart 2017 at 01:32

    Arkadaşlar ben 3 gün Dur kabizim 10 gündür kullanıyorum ama bir gram gitmedi aksine 1.5 kiloda almışım ezcAcim günde 3 defa ya çıkardı ilacı kafayı yiyecem ya ne olur bana yardımcı olun bu kabızlık beter resmen şaşıyorum

  55. Nihal

    5 Mart 2017 at 02:18

    Doğum kontrol hapı ile birlikte kullanilabilirmi acaba

  56. senem

    6 Mart 2017 at 13:37

    1 hafta sonra 2. kutu bitecek hiç bir işe yaramadı

    2 ayda hiç değilse 2-3 kilo verebilirdim ciddi dikkat ettim ama yok ! son hafta da kullanıcam 3. kutuyu almayacağım artık bende etkisi olmadı

  57. Sinem

    10 Mart 2017 at 19:25

    Ben 10 günde hiç bir diyet ve spor yapmadan 2.5 kilo verdim . Bağırsak sorunlarım vardı ve şu an bi sorun yok . Adetim 1 hafta gecikti sadece ama oldum şimdi. Diyetle aram yok Öğrenci olunca ekmekten de vazgeçemiyorum. Ben çok memnunum şimdilik. Tavsiye ediyorum

  58. Seliii

    13 Mart 2017 at 21:08

    Bugün başladım… 80 kg yum. Hadi bakalım.. 68 hayalim.

  59. selma

    17 Mart 2017 at 12:04

    Ben başladım 5 gün oldu. Endokrine muayene olmuştum. 2 kg daha alırsam obeze giriyormuşum. tahlillerimde birşey çıkmadı ama dr kendi verdi. anlatılanlar gibi yaşamadım. tuvalete normal çıkıyorum. öyle yağ falan görmüyorum. ama zaten dikkat ediyorum. kalori hesabı yaparak besleniyorum. bir aplikasyon indirdim kalori hesabı tutuyorum.yağ yemediğim için sanırım yağda çıkmıyor. geçen akşam canım çok çekince vede az kalori almıştım o gün. bir tane minik ekler yedim. sabah 7 de tuvalete çıktım. normalde o saate gitmem tuvalete. beni tok tuttu sanırım thincal yada motive etti. süzüldüğümü hissediyorum ama tartı değişmedi henüz :)) gerçi regl oldum. şişliğimde vardı. yani bana gecikmede yapmadı söylendiği gibi. bilmiyorum daha yeni içiyorum belki sonra yanetkilerini sonrasında görüceğim.

    • Emine

      27 Mart 2017 at 23:49

      46 yaşındayım.Bir hafta oldu başlayalı.Yağlı yediğin zaman fazla yağ çıkarıyorsunuz.68 kg ile başladım.1 kg vermişim.Aşırı açlık hissim var.Tip 1 diyabet hastasıyım.Şeker ilacımı kullanmyorum.Yemeği hiç azaltamadım.Adet düzenim bozuldu.Şeker ilacıyla kullanmayı
      deneyeceğim.Bol su tüketmek gerekiyor.İlaç bitiminde yazacağım tekrar.Maalesef spor da yok bende.Yiyip,içip zayıflamak isteyenlerden im maalesef.:)

  60. Selma

    21 Mart 2017 at 13:07

    8.gün. İshal oldum. Kaldım tuvalette. 1 kg gitti dünden beri. Halim dermanım kalmadı. Bir kaç gün ilacı içmeme kararı aldım.

  61. mesude

    28 Mart 2017 at 18:06

    arkadaşlar ben de bugün başladım, daha ilk alışımda wc ye çıkarttı normalde kabızlık sorunu olan biriyim ve bu durum insanı gerçekten rahatlatıyor.
    ben geçen sene de eczacı tavsiyesi üzerine sadece bir kutu kullanmıştım hatta tamamını bitirmemiştim bile, ve 20 günde 4 kilo vermiştim fazlam da çok yoktu.
    ama bu sene 58 kilo ile hamile kaldım doğum yaptım şimdi 64 kiloyum ve 6 kilo fazlamdan bu ilaçla yine kurtulmak istiyorum.
    hayırlısı bakalım yine olumlu giderse özellkle doğum kilolarından kurtulmak isteyen bayanlar için sonucu buraya yazacağım. herkese bol şans!

  62. emine

    31 Mart 2017 at 15:41

    bugün korkarak aldım.içeli bir saat oldu.sonuç nolur bilmiyorum.doktora falanda danışmadim.eczacı günde 2 defa al dedi.yemek yerken iç dedi.ama çok canım sıkkın.aynada kendimden korktum 12 kilo fazlam var.

  63. Lalin

    3 Nisan 2017 at 15:38

    İlacı 1 ay kullandım günde 2 öğün yiyorm 2 kez aldım ilacı .spora da gidiyorm hergn yarım saat yürüyorm .vucuttaki tek değişim ishal oldum artk ishalimi tutamıyorm o derece ishalim .bana tek faydası tuvalete gitme korkusu yarattıgı için artk yemek yerken düşünür oldm kilo kaybm sıfır

  64. emine

    4 Nisan 2017 at 16:36

    hiç birsekilde ishal olmadım bilakis kabız oldum.yağ filanda çıkmıyor yemeyi kestiğim halde kilo bile aldım diyebilirim hoş daha 4 gün olmuş ama wcyw hiç çıkanıyorum desem yeridir.günde 2 kez içiyorum 2 kez ana öğünüm varki araları meyve ile geçiştiriyorum.aç kalmıyorum ama faydası olduğunda sanmıyorum.bekliyoruz bakalım.burarada kullanıs şeklim doğrumu

    • buket

      12 Temmuz 2017 at 19:36

      Emine kullanımın yanlış günde 3 kere yemeklerle ve ya yemek öncesi kullan eğer unutursan hatırlayınca hemen iç yemekten sonra bile olsa

  65. Nuray

    4 Nisan 2017 at 17:35

    Bende eylülden buyana kullanıyorum sadece 7 kğ verebildim kesinlikle diyet gerekiyor hap tek başına bir işe yaramıyor ekmek ve yağ şeker bunları hayatımızdan çıkarmak gerekiyor kaçamaklarda yapmasak

  66. gülşen

    6 Nisan 2017 at 12:10

    bende bugün başladım aslında tüp mide ameliyatı olacaktım endokrin doktoru bu ilacı 3 ay kullanmamı istedi umarım faydasını görürüm gelişmeleri paylaşacağım

  67. Sngl

    8 Nisan 2017 at 23:47

    Merhaba ben bu ilacı almakta kararsızdim ama bugün bi gaza gelip aldım insallah zayıfların.yarın kullanmaya baslicam.

  68. Esincikkk

    13 Nisan 2017 at 13:18

    Ben kullandım ve çok memnun kaldım ama tabiki diyetsiz hiç bir işe yaramaz ben bu ileca 83 kiloyken başladım ve şuan 54 kiloyum çok faydasını gördüm yaklaşık bir sene kullndm ve hiç bir yan etkisini görmedm sadece diş etlerim bazen kanıyordu

    • Cennet

      14 Nisan 2017 at 12:08

      Peki diyetinizi nasıl uyguladınız.1 yıl boyunca sürekli yediklerinize dikkat ettiniz mi?83 kilodan 54 e düşmek hayal gibi

    • Hasan

      1 Mayıs 2017 at 10:36

      Peki dış etleriniz neden kanadı sordunuzmu bide sahiden bukadar kilo verebildinizmi

  69. Ece

    20 Nisan 2017 at 23:01

    Ben bugün başladım

  70. emine

    21 Nisan 2017 at 14:35

    bu gün 20 gun oldu.kilo aldım.kabızim ve hep acim.günde 3 kez içiyorum zerre faydası yok zararı var.kesinlikle tavsiye etmiyorum almayın

  71. songül

    21 Nisan 2017 at 21:59

    merhaba arkadaşlar ben 23 şubatta başladım demiştim. tam bir ay düzenli kullandım.diyet yapmadım yapmak istesem de yapamıyorum zaten. iş yerinde sürerekli masa da oturan birisiyim. spor yapmaya da zamanım yok.bir ayda 3.5 kilo verdim. ve bir ay ara verim.ama verdiğim kiloları hiç almadım. daha önce birçok zayıflama ürünü kullandım.fakat ürünleri bırakınca verdiğim kiloları tekrar alıyordum. bu gün tekrar bir kutu daha bu ilaçtan aldım.bir ay kullanımdan sonra inşallah kilo verdim diye yazarım size.şimdilik iyi akşamlar

  72. emine

    1 Mayıs 2017 at 00:45

    sakın ama sakın almayın günde 3 kez kullanıyorum bir ay oldu 3 kg aldım ne vermesi.kabızlık yapıyor.hemoraid oldum.göbekte kilo yapıyor.

  73. Aysecik

    7 Mayıs 2017 at 23:07

    Bende bu hali alalli 6gün oldu yağ çıktığını görebiliyorum daha BI faydsini göremedim bu arada 82kiloyum tatlidan vazgecemiyorum lutfen kullanan BI faydsini gören nasıl olduğunu yazsin iyi aksamlar

  74. bahar

    12 Mayıs 2017 at 13:15

    arkadaslar bende 2 gun oldu baslayalı 84.300 suan durumu bıldırecegım bende dışkı yolu ıle atıyorum yagları suan bı sorun yok gıbı bende durumu bıldırecegım sızlere

    • elif

      7 Temmuz 2017 at 23:38

      Nasıl oldu durumunuz kilo verebildiniz mi

  75. elif

    5 Temmuz 2017 at 20:24

    Bende başlayali 2 hafta oldu 2.5 kilo verdim

    • buket

      12 Temmuz 2017 at 19:32

      Merhaba elif hanım ben kullanmaya başlayalı bugün tam 1 hafta oluyor tartıya çıkınca çok kötü hayal kırıklığına uğradım 1 kilo bile verememişim bu normal mi sizce ? yoksa sadece bende mi byle cevaplarsanız sevinirim

  76. elif

    7 Temmuz 2017 at 02:31

    Ben 67 kiloyla başladim iki haftada 64 kiloya düştüm dışkı yoluyla yag atiyorum ekmek ve tatliyi nadir tuketmeye çaba gösteriyorum hedefim iki ayda 55 kiloya düşmek ne kadar sağlıklı emin değilim inşallah bir yan etkisini yaşamam

  77. Seyranimustafa

    9 Temmuz 2017 at 02:58

    Terazideki kilo değişimi kadar, Vücudumuzdaki değişimde önemlidir. Kilo veremeyenlerin vucudunda olumlu yönde bir değişim yarattı mı?

  78. buket

    12 Temmuz 2017 at 19:33

    Arkadaşlar ben 1 haftadır kullanıyorum 1 kilo bile verememişim diyetsiz kullanıyordum çok kilolu değilim diye sadece 8 kilo vermek istiyorum . İlk hafta sizde mi kilo vermediniz yoksa bana özel bir şey mi cevaplarsanız sevinirim

    • Aysu

      24 Ağustos 2017 at 10:55

      Farkedilir halde kilo verme iki haftadan sonra oluyor. İlk hafta veremedim diye düşünmeyin, devamlılık önemli bunda.

  79. Elifelif

    22 Temmuz 2017 at 19:04

    13 Temmuz’da kullanmaya başladım.Eczane çalışanıyım ve çoğu hastamızda etkisini gördüğüm için ben de başladım.Günde 3 defa yemek sonrası alıyorum.75 kilo işe başladım.Karın kısmımda yağlanma problemim vardı.Olmuş olduğum ameliyatlar sonrası hareketim kısıtlandığından dolayı.Ve oldukça yumuşaktı karın bölgem.Bugün 10. Günüm ve kilo da bir kilo farkediyorum fakat şunu da göz ardı etmemek gerek karın bölgem de sıkılaşma hissediyorum.Sanırım toparlama yapıyor yağ bölgesinde şimdilik.Ki lavaboya fazla çıkan biri değildim normalde günde bir veya iki olurdu.İlk başladığım da gece fazlaydı şimdi gündüz de arttı.Abartısız saat başı oluyordur.Metabolizmayı oldukça hızlandırıp çalıştırıyor ve yağ yakıyor.İdrar olarak veya büyük dışkı olarak değişebiliyor kişiye göre atılımı.İnsülin direncim de yüksek olduğu için dr kontrolünde kan şekeri kontrol ilacı da alıyorum.Ayrıca şunu da söyleyeyim bu ilaç sayesinde verilen yağlar kolay geri alınmıyor.Yenen gıdanın yağ oranının en az %30 olduğu durum da yağ emilimi kontrol altına alınıyor.Yağsız tüketim olduğunda dışkı da yağ görmeyebilirsiniz bu normaldir.Zamanla yağ yakılıp vücuttan atılacaktır.Gelişmeleri yazacağım.Haydi hayırlı olsun hepimize :)))

  80. Çişel Ann Ots

    4 Ağustos 2017 at 10:04

    Merhaba

    Geçenlerde beslenme uzmanım bana bu ilacı önerdi. Kendisi yeni bir beslenme yöntemiyle birlikte bu ilaçtan kullanarak oldukça iyi kilolar vermiş. Bu konuda faydalı oldugunu düşündüğüm için beslenme uzmanımın ismini paylaşacağım. Buradan kendinize size uygun bir program yazdırabilirsiniz.

    facebook.com/emirhanskaya

    Emirhan hocamla iletişime geçebilirsiniz.

  81. Moralsiz

    21 Ağustos 2017 at 20:36

    Banada dr günde 3 kez toplam 3 kutu verdi bende durumu yazarım lütfen sizde yazın bugün öğlen ve akşam aldım şuan birşey yok düzenli yazalım lütfen

  82. Aysu

    24 Ağustos 2017 at 08:32

    Başlayacağım, karar veremiyorum, dün aldım vs vs gibi şeyler yazıp kalabalık yaratacağınıza kullanan kişiler deneyimlerini paylaşsın ki faydalı olabilinsin.

    Ben 138.5 kg ile doğuma girdim. 118 kga düştüm ama sonrası ameliyat vs derken kilom 129 olmuştu. Eczacı tavsiyesi üzerine aldım.Kutudaki 84 adet tamamıyla bitmeden(kutuda 8-9 tane kalmıştı) 122kg a düştüm. İş hayatı ve yoğunluk nedeniyle spor yapmadım. Genelde her gün hazır yemek yiyen bir insanım. Sabah kahvaltı pohaçalar, öğlen ev yemeği ya da hazır, akşam genelde hazır. Sabah-öğle ve akşam yemek yerken aldım bir adet. Sonlara doğru bazen unutuyordum ve öğünün üzerine alıyordum ama öğünde aldığınız zamanki gibi etkili olmadığını fark ettim. Yağ olayını zaten bir çoğunuzun da belirttiği gibi dışkıda görüyorsunuz. İlacın bence tek kötü yanı wc temizliği:))

    Vücudundaki yağı yakmıyor, yediğiniz yemekteki yağı vücudunuzun almamasını sağlıyor. Benim mantığımca aldınız yağı direkt attığınız için, depoları eritebiliyoruz diye düşünüyorum. Bu ilacı kullanıyorsanız yağı neredeyse sıfır olan diyetler yapmanız bence hata. Yağ yoksa ilaç neyi atacak dışarı? Kabızlık böyle durumlarda daha sık görülür. Bol su içmeyi de unutmamak lazım tabi.

    Yaklaşık 1-1.5 aydır ara vermiştim.600 küsür tl para verip annemin zoruyla he.lifa ürünleri aldım ama zayıflama anlamında hiç bir işe yaramadı. Şimdi yeniden thincal aldım ve bugün başladım. Bu defa sporlada desteklemeye çalışacağım bu şeklde daha çok verebilirim diye düşünüyorum(yapabilirsem tabi)

  83. Moralsiz

    2 Eylül 2017 at 12:26

    Bende gr gitmedi daha 1 kutu bitecek ama deli gibi yağ çıkıyor

  84. Hilal

    2 Eylül 2017 at 18:41

    Bugün başladım. Prozac kullanıyorum. Beraber kullanımın da sorun olur mu bilmiyorum? Antideprasan ile kullanan var mı?

  85. Naz

    3 Ekim 2017 at 17:02

    Merhaba bende kullanmayı düşünüyorum ciha tohumu yiyorum sorun teşkil eder mi acaba

  86. Feryal

    19 Ekim 2017 at 15:01

    Ben arkadaşımın doktorunun ona tavsiye etmesiyle- ki ikimizde de insülin direnci var,metabolizma hızı yerlerde-bailadım,eczacıdan reçetesiz aldım.bugün 2.günümdeyim günde 3defa kullanıyorum. Tuvalete sık çıkıyorum, ishal oldum ama asıl rahatsız eden durum gaz problemi 🙁 sosyal hayatı etkiliyor, henüz kilo kaybı yaşamadım ama yağ gözlemliyorum, bol su içmeye çalışıyorum bir de ilacı kullanınca psikolojik olarak beslenmeme dikkat etmeye başladım. Her gün tatlı bir şey yiyen ben iki gündür yemiyorum.Haftada 3gün platese gidiyorum umarım faydasını görürüm.

  87. ece

    21 Kasım 2017 at 10:51

    2. paket bıtmek üzere idrar testinde keton çıktı.