Sağlık

FN146 Kullananlar FN 146 Kullanıcı Yorumları

Ekleyen:

Tarih:

Bu yazımızda fn146 nedir? Kimler kullanabilir ya da fn146 hapı eczanelerde satılıyor mu sorularına cevap vereceğiz. Dileyen kişiler fn 146 kullanıcı yorumları sayfasından ürün hakkında şikayetleri ve ya tavsiyeleri paylaşacaklardır. Bu ürün ile alakalı nedir diye araştırma yapınca aklıma ilk olarak NZT48 isimli ürün geldi. Limitless adındaki filmde geçen ve kullanan kişinin beyin sınırlarını zorlayan bu ürün gerçek hayatta da üretilip satılmıştı. Ancak sadece ismi aynı olmakla birlikte hiç bir etkisinin olmadığı insanlar tarafından sikayetvar.com, kullaniciyorumlari.net gibi sitelerde paylaşılan yorumlarla öğrendiğimiz bir gerçektir.

Şimdilerde ise FN146 ismiyle bir ürün çıkarmışlar ve satışını yapıyorlar. Bir satış sitesine ürünün satış fiyatı ile alakalı olarak 99 TL olduğu belirtilmiş. Kısa süreliğine bu fiyatta satılacak olan bu ürünün gerçek fiyatını ise henüz kimse bilmiyor. Gerçek manada ne olduğu bilinmeyen bu ürünün işe yarayıp yaramadığı henüz bilinmese de satış sitesinde paylaşılan bilgilere göre bu ürünün beyninizi harekete geçirdiği, sinirler arasındaki iletişimi hızlandırdığı ve dolayısıyla da düşünme hızınızı, odaklanmanızı vs.. arttırdığı iddia edilmektedir. Gerçekten öyle midir? Bunun cevabını maalesef bilemiyeceğiz.

FN146 adındaki bu ürünün kullanımı ile alakalı satışını yapan kişiler 12 saat aralıklarla günde 2 defa kullanılmasının oldukça önemli olduğunu söylüyorlar. FN 146 içerisinde hangi maddeler var, içerisine ne koymuşlar diye bakmak istediğimde ise bir bilgiye rastlamadım. Yani her ne kadar yüzde 100 doğal maddeler vardır denilse de bu lafta bir ifade olduğundan dolayı temnkinli olmakta yarar olduğunu düşünüyorum.

Zeka geliştirici olduğu iddia edilen ürünler gerçekten işe yarıyor mu?
Öğrenmek için tıklayınız

FN146 Kullanıcı Yorumları

Siz de fn146 kullanıcı yorumları başlıklı bu yazıda ürün hakkında aklınıza takılan soruları sorabilir, merak ettiklerinizi de diğer insanlarla paylaşabilirsiniz. Öte yandan eğer fn 146 ürününü kullanmışsanız diğer insanların da istifade edebilmesi adına düşüncelerinizi yorum alanından paylaşabilirsiniz.

orjinal fn146

FN146 satış fiyatı yukarıda görselde görüldüğü üzere 99 TL’dir.

Bir şeyi hatırlatmak yarar olduğunu yanlış anlaşılmalara mahal vermeme adına belirtmek istiyorum. Biz sadece yaptığımız araştırmalar neticcesinde bu ürün ile alakalı düşüncelerimizi paylaşıyoruz. Sadece aklımızdaki soru işaretlerini burada yazıyoruz. Bu ürün gerçekten de işe yarıyor olabilir! Ya da diğer ürünler gibi hiç bir etkisi de olmayabilir. Bunu bilemiyoruz… FN146 kullanıcı yorumları

Benzer Haberler

17 Comments

  1. osman

    6 Temmuz 2016 at 21:27

    Bir film vardı limit yok diye. Orada adam bir hap atıyordu ağzına sanırsın beyni gidiyor başka bir şey geliyordu. Bu da öyle bir şey mi 😀

  2. islim

    9 Temmuz 2016 at 23:53

    lise bire gidiyorum ben ve türkçe derslerine odaklanamıyorum acaba bunu kullanırsam bir faydasını görür müyüm? ayrıca yan etkileri var mıdır? ailemden habersiz kullanacağım lütfen doğru yazın

    • Serap

      11 Temmuz 2016 at 00:39

      Ailenden habersiz yapılan birşey doğru değildir,bunlar para tuzağı..insan istediği bir olaya yeterince isterse odaklanabilir ve başarılı olabilir..

  3. Mert

    11 Temmuz 2016 at 04:35

    Abilerim ablalarım kardeşlerim nasıl desem bilemiyorum ama bana palavra gibi geliyor eğer bunu kullanan ve etkilerini görmeye başlayan insanlar olsaydı şuan çoktan haberimiz olmuştu diye düşünüyorum ve bence böyle birşey olmasıda imkansız beynimiz çok garip karışık bir organımızdır ve beynimiz allah vergisi birşeydir ve bu ilaçları kullanarak beynizmizi ileri düzeye taşımanın imkansız olduğunu düşünüyorum bu güzel nimete allah vergisi güzel organımıza ihanet olarak görüyorum kandırmaca bunlar para tuzağı kanmayın tabii bunlar benim düşüncem iyi günler iyi akşamlar 🙂

    • Muko

      30 Eylül 2016 at 20:51

      Kardeş ben aldım memnunum

  4. Osman

    11 Temmuz 2016 at 20:47

    Arkadaşlar lütfen mantıklı düşünerek hareket edin. Eğer böyle bir şey gerçek olsaydı hiç kimseye söylerler mi? Devlet tarafından ya da diğer ülkeler tarafından bu ele geçirlimez miydi? Ya da böyle şeyleri kullanan insanlar devleti idare etmezler mi? 😀 Lütfen mantıklı hareket edin.

  5. yusuf

    13 Temmuz 2016 at 00:43

    Size bir tavsiyede bulunayım mı? İçinde ne olduğundan emin olmadığınız ürünleri kullanmak yerine bol bol kitap okumanız beyninizi çok daha sağlıklı bir şekilde geliştirecek ve hafızanızın güçlenmesini sağlayacaktır.

    • Ahmet

      30 Ağustos 2016 at 11:40

      Aynen
      salakca
      Kandirmaca

  6. Sedef

    13 Temmuz 2016 at 13:28

    Merhaba bu ilacın yan etkileri var mı? ? ben sınava hazırlanıyorum kullananlar var mı lütfen yorum yazabilir misiniz bağımlılık yapıyor mu kullananlar yorum yazabilirler mi lütfen

  7. özlem

    21 Temmuz 2016 at 14:51

    ben nzt48 adındaki zeka geliştirici olduğu söylenen hapı da hatırluıyorum galiba bu da aynı şey. dikkat edin paranızı cope atmayın

  8. Moncen

    25 Temmuz 2016 at 00:52

    Türk menşei olanı değil amerikadan alıp ürünü kullandım. Eşimde bende hiç bir etkisini göremedik 2 hafta sonra en ufak etkisi olmadı. Değişiklik olmadı. Önceden de unutkandım yine unutkan oldum. Sabah işk kalktığımda yorgun bitkin halsiz uyanıyodum yine öyle. İnanın hiç farkı yok. Amerikada üniversiteden arkdşım da kullanmış. Yazıştığınızda tek söylediği şuydu. Paramı çöpe atmış oldum. Gerçekten öyle. Ağrı kesicinin verdiği etki kadar bile etkisi yok.

  9. selim

    25 Temmuz 2016 at 20:39

    bir faydası yok hiç bir işe yaramıyor neden insanları kandırıyorsunuz acaba?

    • İsmail Elmas

      2 Eylül 2016 at 02:07

      Kullandınızmı.

  10. musti

    28 Temmuz 2016 at 21:13

    ya arkadaşlar siz ne zannediyorsunuz bu ürün beyni süper bir şey haline getirmiyor sadece dikkat eksikliği olanlar, odaklanmakta sorun yaşayanların kullanabileceği bir üründür. Yani öyle filmdeki gibi bir etkisi yoktur. Kaldı ki dikkat eksikliğini giderip gidermeyeceği de belli değil ya. Yine de kullanmak istiyorsanız siz bilirsiniz.

  11. Musa

    29 Temmuz 2016 at 21:19

    Kullanmayin boyle seyleri

  12. ceylan

    2 Ağustos 2016 at 03:26

    bal, ceviz, süt tüketin bundan daha iyidir. hiç bir işe yaramıyor sadece insanları kandırmaktan başka bir şey yapmıyorsunuz yazıklar olsun size.

  13. rıza

    2 Eylül 2016 at 01:59

    anlatılan ürün hakkında internetten aldığım bilgi dışında bir bilgim yok ama tek bildiğim bir şey var anlatılan ürünün doğru olup olmadını anlamanın tek bir yolu var sabırla yakın çevrenize ulaşmasını beklemek sizin güvendiğiniz insanlar tafsiye etmeli abd de bu kadar iddalı bir ürün varsa mutlaka tafsiye üzerine satılır.